lørdag 21. mai 2016

Gull og glitter

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Det er ikke gull alt som glitrer... Vel denne gangen er det det! 
Ok, ikke ordentlig gull, men gullfarger! Det skulle være et kort til en jubilant med feststemning, gull og glitter. Det aller første som slo meg da var vellum med gullstriper! My Minds Eye har en fabelaktig lekker vellum med ulike mønster og folier og jeg har lett etter en anledning til å sette fingrene i dem.
Det er ikke lett å fange skimmer og glitter på kamera, men jeg har gjort et forsøk i alle fall. Vellumen har diagonale striper i utgangspunktet og jeg skråskjærte den litt for å få en kul effekt. Skjøten har jeg dekket med en bit gullkartong. Tallene er stanset ut med en Sizzix die, teksten er fra Staz, embosset i gull og til sist noen gull-dotter, også de fra My Minds Eye.
På innsiden har jeg kun dekorert den ene siden, slik at bestiller skulle ha mer enn plass nok til å skrive sin personlige hilsen.
På baksiden en litt annen vri, kun med kartongstripen over det personlige stemplet, som er embosset i gull, og noen gull-dotter.
Det ble tydeligvis nok gull og glitter, for bestiller var superfornøyd og bedre kan det vel ikke bli!?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...