søndag 1. mai 2016

Sjokolade til jubilanten

Kom mai du skjønne milde!! Og her oppe i nord er det virkelig mildt! Ungene har aldri før fått hoppe på trampolina i april måned, til og med de største snøhaugene er så godt som borte og krokusen har tvunget seg frem mellom fjorårets gress allerede.
Apropos krokus, så er det nå tid for ny utfordring i Hjertebodens blogg hvor temaet er BLOMSTER! Såååå enkelt! ;-) Jeg har laget et såkalt taglommestaffelikommodekort med blomster på arkene og blomster som dekor.

Etter det første taglommestaffelikommodekortet jeg lagde, tok det helt av med bestillinger!

Det første taglommestaffelikommodekortet ble stående fremme til utstilling mens jeg ventet på at bestiller skulle hente det, så da ble det lokkemat for nye kunder! Det neste ble til en dame som fylte 50 år. Jeg brukte her ark fra Pion Designs nye kolleksjon Scent of Lavender, siden bestiller ville ha rosalilla farger. Navn og alder på damen måtte være med. Bokstavene er stanset ut med en ny die fra Marianne Design og tallene fra en gammel Sizzix die.

Jeg stemplet litt rundt kantene på staffeliet og festet på blomster og chipboard for å holde det oppe. Inni skuffen har jeg stemplet en tekst fra Norsk Stempelblad.

Også denne damen skulle få med litt sjokolade, så skuffen er litt høyere enn den forrige, ca 1,5 inch. Og jeg fylte den med deilige bringebærtrøfler.

Undersiden har fått på et av de kule håndlaget-av-stemplene fra Kort & Godt.
Jeg må innrømme at jeg skjønner at disse taglommestaffelikommodekortene ble populære, så takk til ~Tjorven~ for ideen! ;-)

Et blomstrete bidrag skulle vel ikke være så vanskelig å få til for noen og enhver, så her er det bare å hoppe over til Hjertebodenbloggen og slenge seg med!

Ha en herlig, kreativ søndag og en fantastisk mai måned!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...