fredag 6. mai 2016

Skuff til konfirmanten

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Forhåpentligvis ikke skuffelse, men en skuff full av overraskelser!
Disse taglommestaffelikommodekortene som ~Tjorven~ har funnet på, har blitt en virkelig slager i mine kretser! Her er nok et sånt jeg fikk bestilling på til en guttekonfirmant.

Det er ganske likt det første jeg lagde, med bare små variasjoner.

Ellers er nok forsiden... oversiden... Toppen, kanskje?? *lol* ...temmelig standard. Ark fra Papirdesign, navn og dato printet fra PC, dotter og TH-metall, og til å holde staffeliet oppe har jeg delt en diecut, stemplet med K&G-stempel og festet på 3D-puter.

Teksten inni skuffen er fra Papirdesign og er embosset i hvitt på grå kartong.

På de tidligere variantene mine har jeg ikke husket på å ta bilde av hele årsaken til et lange navnet! I staffeliet er det nemlig en skjult taglomme!

For å få tagen til å passe oppi lommen, har jeg stanset ut en diecut i samme størrelse som staffeliet, men skjært av kantene, sånn at kun den øverste kanten har samme fasong som staffeliet og resten glir lett inn i lommen sin. Her kan bestiller skrive sin personlige hilsen til konfirmanten.

Her kan man bedre se hvordan tagen passer inn i lommen i staffeliet.
Dette taglommestaffelikommodekortet er enklere å lage enn det ser ut til og vel verdt å teste ut!

1 kommentar:

  1. Kjempestilig kort til konfirmant! Jeg likte veldig godt teksten du har oppi skuffen!
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...